Telefonlarda artık yeni bir sosyal medya uygulaması var: Instagram’ın Threads’ı. Meta’nın sahibi olduğu ve işlettiği platform, Twitter’ın ilk günlerini anımsatıyor. Threads halihazırda […]
Telefonlarda artık yeni bir sosyal medya uygulaması var: Instagram’ın Threads’ı.
Meta’nın sahibi olduğu ve işlettiği platform, Twitter’ın ilk günlerini anımsatıyor.
Threads halihazırda sosyal pazarlamacılar, içerik üreticileri ve işletme sahipleri arasındaki sohbetleri canlandırıyor.
Henüz bir Instagram Threads stratejisine sahip olma konusunda strese girmeyin.
Başlangıç aşamalarında asıl odak noktanız hedef kitlenizi eğitmek ve eğlendirmek olmalıdır.
Henüz kimse ne yaptığını bilmiyor ve kaosun içinde yenilikler var.
just take a minute to enjoy threads and don’t think about strategy.
think about CONNECTIONS and CONVERSATIONS 💗
— annie-mai (@anniemaisocial) July 6, 2023
Her yeni özellik veya ürün sürümünde olduğu gibi, doğal bir öğrenme eğrisi vardır.
Yeni bir şeyi benimsemek bir gecede gerçekleşmez (ve olmamalıdır da!).
Özellikle küçük bir işletme sahibiyseniz veya tek kişilik bir Sosyal Medya ekibiyseniz.
Twitter floodları için tweetlerin üzerine tıklayabilirsiniz.
Şu an tüm sosyal medya uzmanları:
Every social media manager rn. pic.twitter.com/BFMgZUEdDv
— andy b. (@andybowers_) July 6, 2023
Şimdilik eğlenmeye ve içeriği test etmeye zaman ayırın. Tıpkı bizim gibi Meta da Threads’i çözmeye çalışıyor ve platform gelecek hafta tamamen farklı görünebilir.
Instagram Threads dünyasında gezinmeye hazır mısınız? İşte başlamanıza yardımcı olacak üç ipucu:
Threads herkes için yeni; biz ( 30 milyon kişinin tamamı ) birlikte öğreniyoruz.
Post by @zuckView on Threads
Bu nedenle, sektörde ne olduğunu keşfetmek için uygulamayı indirmek ilk adımdır.
Bu aşamada her şey erken benimseyenlerden olmak arayüzü tanımakla ilgilidir.
Glossier ve Complex gibi markaların nasıl eğlendiğine bir göz atın.
Threads’in yeniliği, yeni fikirleri denemek ve test etmek için heyecan verici bir fırsat.
Benzer düşüncelere sahip insanlarla bağlantı kurmak istiyorsanız, Threads akışınızda daha fazla içerik görmek için ilgili hesaplarla etkileşime geçtiğinizden ve etkileşimde bulunduğunuzdan emin olun.
Topluluğunuzla bağlantı kurmanın ve etkileşimde bulunmanın başka bir yolu olarak Threads’i düşünün.
Uygulamanın doğası gereği, Instagram takipçilerinizin sizi Threads’te de takip etme şansı yüksektir.
Böylece hemen onlarla bağlantı kurmaya başlayabilirsiniz.
Bunu yapmanın en iyi yolu? Markanız için halihazırda işe yarayan şeyleri yapmaya devam edin (ancak daha fazla metin odaklı içerikle denemeler yapın).
Ayrıca, Twitter ve Threads’in göze çarpan benzerlikleri göz önüne alındığında, Twitter içeriğinizi yeniden kullanmak da sorun değil.
“Repurposing” content is never as simple as it sounds…
Until now
If you’ve been building on Twitter for awhile it then sharing your hits on Zuck’s new app just makes sense
— Katelyn Bourgoin (@KateBour) July 6, 2023
“İçeriği “yeniden kullanmak” hiçbir zaman göründüğü kadar basit değildir… Şimdiye kadar Twitter’da bir süredir içerik geliştiriyorsanız, hitlerinizi Zuck’ın yeni uygulamasında paylaşmak mantıklı olur.”
— Katelyn Bourgoin
Şu anda tekerleği yeniden icat etmeye gerek yok. Tecrübelerden yararlanın.
2 kelime: Fazla düşünme.
Şimdilik Threads profilinizi kullanıcıların sizi kolayca takip edebileceği ve hazır olduğunuzda gönderi paylaşabileceği şekilde ayarlayın.
Unutmayın, doğru içeriği paylaşma veya bir Threads stratejisini sağlamlaştırmak konusunda herhangi bir baskı yoktur; özellikle de diğer işlerinizi her zamanki gibi yürüten platformları yönetme kapasitesine sahipseniz (veya bunalmış hissediyorsanız!).
Bu erken aşamalarda, önümüzdeki aylarda, haftalarda ve hatta günlerde yeni özellik güncellemelerini ve sunumlarını görmeyi bekleyebilirsiniz.
Instagram’ın CEO’su Adam Mosseri yakın zamanda kullanıcıların gelecekte bir noktada öneriler ve trendle ilgili özellikler görmeyi bekleyebileceklerini paylaştı.
Ve Threads’de kronolojik akışlar, hashtag’ler, mesajlaşma ve daha fazlasıyla ilgili soruları yanıtlıyor.
Peki bu ne anlama geliyor?
Derin bir nefes alın ve yolculuğun tadını çıkarın.
Kaydolun, içeriğiniz konusunda fazla ciddi olmayın ve benzer düşüncelere sahip diğer kişi ve markalarla iletişim kurun. Hepimiz bekleyip bu sosyal platformun nasıl gelişeceğini göreceğiz.
Instagram Threads'in stratejik kullanımı nedir?
Threads'i stratejik olarak kullanmak için öncelikle hedef kitlenizi belirlemelisiniz. Ardından, daha özel ve samimi içerikleri bu platformda paylaşarak takipçilerinizle daha derin bağlar kurabilirsiniz. Örneğin, işletme sahipleri ürün geliştirmeleri hakkında geri bildirim alabilir veya içerik üreticileri takipçileriyle daha samimi ve özel içerikler paylaşabilirler.
Threads'i işletme stratejilerinde nasıl kullanabilirim?
Threads'i işletme stratejilerinizde kullanmak için öncelikle markanızın kişiliğine uygun içerikler oluşturun. Yakın ilişkide olduğunuz müşteri segmentlerine özel teklifler, haberler veya içerikler sunabilirsiniz. Ayrıca, Threads'in daha metin odaklı yapısını kullanarak ürün açıklamaları, hikayeler veya ilgi çekici içgörüler paylaşabilirsiniz.
Instagram Threads nedir ve nasıl kullanılır?
Instagram Threads, Meta'nın sahibi olduğu bir sosyal medya platformudur. Ana amacı, kullanıcıların daha özel ve yakın bağlantılar kurmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Threads, özellikle mobil cihazlarda kullanılmak üzere geliştirilmiştir. Kullanıcılar, yakın arkadaşları ve aile üyeleriyle özel sohbetler başlatıp içerik paylaşabilirler.